? Znamy już zwycięzców pierwszego w tym roku Wyzwania Pepsi!

Materiał dla mediów
POLACY ZAPROJEKTOWALI LIMITOWANĄ EDYCJĘ PUSZEK PEPSI!
WYJĄTKOWE PUSZKI JUŻ W CZERWCU W SKLEPACH!

Warszawa, 23 kwietnia 2015 r. ? Znamy już zwycięzców pierwszego w tym roku Wyzwania Pepsi! Do konkursu polegającego na zaprojektowaniu oryginalnej puszki Pepsi zgłoszono prawie 7300 propozycji, z których jury z projektantem Maćkiem Sieradzkym na czele wyłoniło 3 najbardziej kreatywne projekty! Już w czerwcu pojawią się one jako limitowana edycja puszek Pepsi o pojemności 500 ml dostępna w sklepach w całej Polsce! Dodatkowo laureaci konkursu spędzą dzień z Maćkiem Sieradzkym w jego butiku w Warszawie, gdzie wspólnie z nim stworzą T-shirty inspirowane projektami puszek.

Poznajcie wielką trójkę zwycięzców i ich projekty:
Mateusz Mirocki z Wrocławia zainspirował się zabawnymi grafikami stworzonymi przez Maćka Sieradzky?ego dla aplikacji #Projekt Pucha. ?Gdy zobaczyłem rysunki statku, roweru czy rakiety, od razu pomyślałem, że pokażę Pepsi jako napój na każdą okazję: na wakacje, wycieczkę za miasto czy wyprawę w kosmos? ? powiedział Mateusz. Do projektu dodał także kolorowe, dynamiczne napisy.

Sylwia Fatalska z Dobkowa w województwie dolnośląskim przyznaje, że projektując puszkę Pepsi myślami była już na wakacjach. ?Dowiedziałam się, że puszki z limitowanej edycji będą w sklepach już w czerwcu. Pomyślałam więc, że stworzę puszkę, dzięki której każdy oderwie się od rzeczywistości i pomyśli o wakacyjnych wyjazdach? ? powiedziała Sylwia.

Z kolei Krzysztof Oleksiak z Warszawy zdradza, że Pepsi kojarzy mu się przede wszystkim z latem i muzyką. ?Lato to dla mnie zabawa na świeżym powietrzu i festiwale muzyczne. Chciałem pokazać ten klimat wstawiając na puchę rysunki, które kojarzą się z koncertami i super zabawą ze znajomymi? ? przyznał laureat konkursu.

?Fajnie było uczestniczyć w akcji organizowanej przez Pepsi i mieć wpływ na to, co zobaczy cała Polska! Wielkie dzięki wszystkim, którzy podjęli Wyzwanie! Gratuluję zwycięzcom i widzimy się wkrótce u mnie na wspólnym projektowaniu T-shirtów? ? powiedział Maciek Sieradzky, projektant, który inspirował Polaków do podjęcia pierwszego Wyzwania Pepsi.
Przed nami kolejne Wyzwania!
Pierwsze Wyzwanie Pepsi dobiegło końca? ale zabawa dopiero się rozkręca! 16 kwietnia wystartowało wyzwanie #NagłośnijSwojeMiasto, dzięki któremu macie szansę pokazać swoje miasto tak, jak jeszcze nikt tego nie zrobił! Aby być na bieżąco, śledźcie stronę www.pepsi.pl oraz profil Pepsi na Facebooku.

O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii ?Performance with Purpose?, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią ?Performance with Purpose?, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com

Authors
Top