STS nowym klientem Neurona

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę ze Student Travel Schools Polska, wiodącą firmą w branży turystyki edukacyjnej. Neuron zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą firmy, a także zaprojektowaniem nowego serwisu internetowego STS Polska.

Neuron opracuje i wdroży dla firmy strategię komunikacyjną wspierającą sprzedaż oraz komunikację z potencjalnymi klientami. Działania obejmować będą szeroko zakrojone media relations, doradztwo wizerunkowe, komunikacyjne i marketingowe oraz projekty specjalne. Neuron zajmie się również opracowaniem nowego polskiego serwisu internetowego firmy oraz wspomaganiem jego dalszego rozwoju.

Agencja została wybrana w wyniku bezpośrednich rozmów wynikłych z rekomendacji wcześniejszego klienta oraz wysokiej oceny złożonej oferty.


***

Student Travel Schools jest prekursorem w branży turystyki edukacyjnej. Firma powstała w 1958 roku w Szwecji. STS ma biura w 26 krajach na całym świecie. Na polskim rynku firma jest obecna od 1994 roku. Dyrektorem generalnym STS Polska jest Marek Link.


Kursy STS to nauka i wypoczynek za granicą. Szkoła zajmuje się uczestnikami od momentu wysłania zgłoszenia, poprzez okres trwania kursu aż do powrotu do domu, zapewniając im kompleksową i rzetelną opiekę.


Firma ma w ofercie wyjazdy do szkół na całym świecie dla wielu grup wiekowych. Oferuje kursy standardowe, egzaminacyjne i biznesowe oraz wyjazdy na studia i au pair. STS zatrudnia wyłącznie wysoko wykwalifikowanych lektorów i zapewniaja bogaty program zajęć pozalekcyjnych.


Więcej informacji na stronie: www.sts-education.pl

Źródło Neuron Agencja Public Relations. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top