Polscy mężczyźni nie angażują się w serialowe produkcje

Seriale emitowane w polskich stacjach telewizyjnych śledzą głównie kobiety. Spośród przeszło 30 produkcji, zbadanych dla WIRTUALNEMEDIA.PL przez AGB Nielsen Media Research, tylko trzy „Włatcy Móch”,„Świat według Kiepskich”oraz „Skazany na śmierć” mają w swoim profilu przewagę mężczyzn. Płeć brzydka chętnie wybiera także „CSI – Kryminalne Zagadki Las Vegas” (46,82 proc. widowni) oraz serial komediowy „Daleko od noszy” (46, 44 proc. widowni). Na drugim biegunie są „Na Wspólnej”, „Barwy szczęścia”, „Samo życie” i „Moda na sukces”, produkcje te mają w swoim profilu widzów jedynie 29 – 33 proc. mężczyzn.

Biorąc pod uwagę miejsce zamieszkania, znaczna część widzów serialowych produkcji żyje na wsi (aż 45,7 proc. widzów „Barw szczęścia” i 44,79 proc. widzów „Bulionerów”). Wiejska widownia ogląda także „Skazanego na śmierć”, „Świat według Kiepskich” , „Ranczo” i „Plebanię”.

W największych miastach królują produkcje emitowane przez TVN. Osoby zamieszkujące w ośrodkach, które mają ponad 200 tys. mieszkańców stanowią aż 32,95 proc. widzów „Twarzą w twarz” i 30,76 proc. „Niani”. Wśród produkcji emitowanych przez Polsat najwyższą ilość wielkomiejskich widzów mają „Kości” (23 proc.), a przez TVP "Zagubieni" (21,35 proc.).

Najwięcej procent widzów z wykształceniem podstawowym ma serial „Świat według Kiepskich” (54,86 proc.), zaś z wykształceniem wyższym „Teraz albo nigdy!” (16,48 proc.).


*Dane AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl ( od 1.01.2008 do 11.11.2008).


>> Więcej informacji o widzach seriali oraz szczegółowe wyniki raportu dostępne na www.wirtualnemedia.pl


Osoby kontaktowe:


Kamil Sokołowski
+ 48 792 005 572
[email protected]

 

Wirtualnemedia.pl to największy polski wortal informacyjny poświęcony telewizji, radiu, prasie, internetowi, reklamie, telekomunikacji, public relations, badaniom marketingowym i gospodarce. W wortalu Wirtualnemedia.pl można znaleźć najnowsze informacje, które są codziennie aktualizowane.

Wirtualnemedia.pl odwiedza miesięcznie ponad 500 000 osób a newsletter Wirtualnemedia.pl czyta codziennie ponad 70 000 Internautów.

 

Źródło Wirtualnemedia.pl. Dostarczył netPR.pl
Authors
Tags , , ,

Related posts

Top