Plan na dobry dzień!

Informacja prasowa
Warszawa, 7 maja 2014

Plan na dobry dzień!
Wiosenno-letni czas to najlepszy moment na zwiększenie aktywności sportowej i cieszenie się słońcem na świeżym powietrzu. Przydatna do tego będzie odpowiednia porcja niezbędnych witamin i minerałów, zwłaszcza tych pozyskanych z natury. Zobacz sprawdzone przepisy na dawkę bakaliowej energii od rana do wieczora i znajdź swoją receptę na dobry dzień z Bakalland!

Śniadanie
Poranek rozpocząć można od prawdziwej bomby witaminowej w postaci ulubionego koktajlu. Aby poprawić metabolizm dobrze będzie dodać do niego łyżkę wysokobłonnikowych otrębów i polepszyć pracę jelit.

figowy_koktajl_z_bananem

Figowy koktajl z bananem
Składniki (na 2 porcje)
? Sok wyciśnięty z 3 pomarańczy
? 1 banan
? 2 kiwi
? 3 suszone figi Bakalland (wcześniej namoczone w wodzie)
? 3 suszone morele Bakalland (wcześniej namoczone w wodzie)
? 4 łyżki otrębów żytnich lub gryczanych
? 3 łyżki ziaren słonecznika Bakalland

Wszystkie składniki miksujemy i wstawiamy na pół godziny do lodówki do schłodzenia.

Przekąska
W rytmie dnia codziennego bardzo ważne jest, by znaleźć chwilę na drugie śniadanie, które będzie nie tylko smaczne, ale i pożywne. Praktycznym rozwiązaniem będzie ulubiona sałatka, którą zjeść można w dogodnym dla nas momencie.

salatka_chrupiaca_Bakalland_z_awokado

Chrupiąca sałatka z awokado
Składniki:
? 2 dojrzałe awokado, obrane, bez pestek
? łyżeczka soku z cytryny
? obrane ze skórki cząstki pomarańczy
? mieszanka dowolnych sałat z rukolą
? 2 łyżki Bakalland ?Chrupiąca Sałatka?
Sos:
? 2 łyżeczki białego octu winnego
? sok z 1 pomarańczy lub 1/3 soku pomarańczowego
? sól, pieprz i słodka papryka dla koloru
Przygotowanie:
Na półmisku ułożyć sałaty i rukolę. Pokroić awokado na cienkie plasterki. Skropić sokiem z cytryny, aby nie zbrązowiało i ułożyć na sałacie na przemian z cząstkami pomarańczy. Wszystkie składniki sosu wlać do szklanki i dobrze wymieszać, następnie polać sałatkę i na koniec posypać ziarnami Bakalland ?Chrupiąca sałatka?. Smacznego!

pieczony_losos_z_migdalami_Bakalland

Lunch

Pieczony łosoś z migdałami i serem

Składniki (na 4 porcje):
? Duży filet z łososia (bez skóry i ości)
? 2 łyżki płatków migdałowych Bakalland
? 50 g sera żółtego
? Sól morska i czarny pieprz do smaku
Przygotowanie:
Filet z łososia umyć, przekroić na cztery części i położyć na lekko posmarowanej oliwą folii aluminiowej. Doprawić rybę solą i pieprzem, a następnie posypać startym żółtym serem i płatkami migdałowymi. Piec przez 20-25 minut, w piekarniku rozgrzanym na 180 C. Aby migdały lekko się podprażyły folię aluminiową należy rozchylić ok. 8 min przed końcem pieczenia.

ciasteczka_z_suszona_zurawina_Bakalland

Deser

Ciasteczka z suszoną żurawiną i białą czekoladą

Składniki:
? 150g mąki żytniej
? 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
? 75g płatków owsianych (nie błyskawicznych)
? 125g miękkiego masła
? 75g cukru trzcinowego
? 100g cukru
? 1 jajko
? 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
? 75g suszonej żurawiny Bakalland
? 150g drażetek białej czekolady lub wiórki białej czekolady starte na tarce

Przygotowanie:
W misce mieszamy mąkę z proszkiem do pieczenia i płatkami owsianymi. Miksujemy z masłem i dwoma rodzajami cukru. Dodajemy jajko i wanilię. Delikatnie mieszając dodajemy białą czekoladę i żurawinę. Wstawiamy ciasto do zamrażalnika na 10?15 minut. Łyżką formujemy z ciasta małe kulki i układamy je na papierze do pieczenia. Pieczemy w temperaturze 180 C przez 20 minut (do momentu, gdy ciasteczka staną się złociste).
Taka propozycja na bakaliowy plan dnia to doskonałe połączenie smaków i witamin bez głodu i wyrzeczeń. Porcja zdrowia na każdą porę!

Authors
Top