PANI MIKOŁAJOWA PILNIE POSZUKIWANA! Marka WINIARY pomaga przygotować Święta

Gdy wigilijne uroczystości dobiegną końca, świat otuli śnieżny puch a w naszych domach ucichnie gwar rozmów i śpiewów, Święty Mikołaj w swoich saniach będzie niósł radość i szczęście ludziom na całym świecie. Co zrobi, kiedy zakończy swoją coroczną misję? WINIARY – marka, która co roku wspiera nas w przedświątecznych przygotowaniach, postanowiła w tym roku zatroszczyć się również o Niego. Na specjalnie przygotowanym serwisie internetowym www.MikolajSzuka.pl poszukuje Pani Mikołajowej – żony zapracowanego, czyniącego świąteczne cuda Świętego. Nawet największy i najbardziej kochany mężczyzna na świecie potrzebuje kogoś, kto będzie go wspierał w okresie przedświątecznych przygotowań. Kogoś, kto przypomni, by założył ciepły szal, kto zadba, by w kominku palił się ogień oraz przygotowuje pyszne, tradycyjne, świątecznie dania. Przecież Mikołaj z pewnością kocha nie tylko dzieci, ale również wszystkie świąteczne przysmaki. W ramach świątecznych działań promocyjnych marka WINIARY przygotowała specjalny świąteczny serwis www.MikolajSzuka.pl. Pod hasłem „Casting na żonę Świętego Mikołaja" kryje się akcja, w której bohater serwisu - Święty Mikołaj, zmęczony napotykanymi trudnościami w organizacji własnych Świąt, postanawia znaleźć żonę. W tym celu ogłasza specjalny casting! Kandydatka na żonę Mikołaja powinna przede wszystkim rozumieć i podzielać całkowite zaangażowanie Mikołaja w realizację jego misji. Idealna osoba powinna być ciepła i pogodna. Powinna wierzyć w Święta oraz ich magiczną moc, być ceniącą tradycję, doskonałą panią domu, która również w domku Mikołaja wyczaruje świąteczne smaki i aromaty. Aby udowodnić swoje świąteczne kompetencje, musi wykonać 3 zadania: zbudować świąteczny nastrój w chatce, znać wigilijne potrawy oraz wybrać przepis na barszcz i krótko uzasadnić swoją decyzję. Na autorkę najciekawszej wypowiedzi – Panią Mikołajową czeka nagroda: pobyt w SPA Gołębiewski w Mikołajkach. Kto wie, może po ciężkiej pracy będzie tam odpoczywał również Święty Mikołaj? Przygotowano też 29 nagród pocieszenia. www.MikolajSzuka.pl jest częścią uruchamianego co roku Centrum Przygotowań Świątecznych marki WINIARY – internetowego serwisu zawierającego szereg porad jak zaplanować przygotowania do Świąt, by kojarzyły się nam wyłącznie z czasem radości i spokoju. Znajdziemy tu przepisy świąteczne, porady, dowcipy, a także treści dla najmłodszych, czyli numer telefonu, pod którym można porozmawiać ze Świętym Mikołajem. To prawdziwa kopalnia bardzo przydatnych informacji, dzięki którym każda Pani Mikołajowa zorganizuje w swoim domu cudowne Święta. Jak co roku, treści świąteczne pojawią się także, w serwisie www.winiary.pl w ramach Centrum Przygotowań Świątecznych. Centrum Przygotowań Świątecznych uruchomione zostało już po raz szósty. Internauci co roku chętnie korzystają z przepisów kulinarnych oraz biorą udział w przygotowanych dla nich konkursach. W ubiegłym roku przedświąteczny serwis marki WINIARY odwiedziło prawie 150 tysięcy osób. Serwis odnotował niemal 300 tysięcy odsłon. W 2008 roku chętni mogli korzystać z jeszcze jednej atrakcji: Telefonu do Świętego Mikołaja, na który zdecydowało się prawie 13 tysięcy osób! Za przygotowanie serwisu, jego kreację i prowadzenie odpowiada agencja adv.pl *** WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.  
Źródło Winiary. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top