Nowość na portalu Bankier.pl ? księgarnia internetowa w sekcji LifeStyle

Od 30 listopada Użytkownicy serwisu Bankier.pl mogą korzystać z nowej oferty sekcji LifeStyle. Tego dnia w serwisie rusza internetowa księgarnia, która oferuje czytelnikom ponad 600 interesujących tytułów z zakresu tematyki biznesowej. < p>Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Użytkowników Bankier.pl poszerzył ofertę zakładki LifeStyle o księgarnię internetową, która zawiera propozycję wydawnicze dedykowane ludziom aktywnym zawodowo. Oferta księgarni obejmie ponad 600 tytułów, w ramach których czytelnik będzie miał do wyboru książki poświęcone tematyce biznesowej, m.in. zarządzaniu, marketingowi, relacjom zawodowym, e-biznesowi oraz rozwojowi osobistemu.  ?Księgarnia biznesowa Bankier.pl stanowi cenne uzupełnienie treści zawartych w sekcji LifeStyle oraz bogate źródło wiedzy dla Użytkowników portalu. Naszym celem jest wspieranie rozwoju kompetencji odbiorców oraz pomoc w docieraniu do interesujących ich zagadnień. Świetną bazę merytoryczną stanowić tu będzie właśnie księgarnia Bankier.pl, dostępna pod adresem http://ksiegarnia.bankier.pl/.?? mówi Roman Bryś, członek Zarządu Bankier.pl. Nowa funkcjonalność jest wynikiem współpracy nawiązanej pomiędzy Bankier.pl i księgarnią internetową Onepress.pl, która jest częścią Grupy Wydawniczej Helion S.A., jednego z największych wydawnictw specjalistycznych w Polsce. Marka Onepress w ciągu trzech lat od wprowadzenia jej na rynek stała się liderem w sektorze poradników dla biznesu i książki ekonomicznej, a tytuły oferowane przez wydawnictwo i kierowane do menedżerów oraz właścicieli firm często trafiają na listy bestsellerów polskich księgarń. ?Czytelnicy naszych książek i Użytkownicy portalu Bankier.pl to w większości ludzie o podobnych zainteresowaniach. Dlatego liczymy, iż nasza księgarnia w ramach sekcji LifeStyle spotka się z pozytywnym odbiorem.? ? mówi Justyna Wydra, brand manager marki Onepress. Licząc na to, że oferta księgarni spełni oczekiwania wszystkich naszych Użytkowników, serdecznie zapraszamy i zachęcamy do skorzystania z nowej funkcjonalności.   Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni  reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 60 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, PRNews.pl i Mojeauto.pl.
Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W sierpniu 2009 roku ich liczba wyniosła ok. 2,1 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych ok. 45,2 miliona. Od 19 czerwca 2006 Bankier.pl S.A. jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Onepress (książki dla biznesu) - imprint Grupy Wydawniczej Helion SA. Onepress to publikacje praktyków biznesowych i szkoleniowców przeznaczone dla menadżerów średniego i wysokiego szczebla, jak również dla pracowników nie podejmujących na co dzień decyzji strategicznych. W ciągu 3 lat od wprowadzenia marki na rynek Onepress stał się liderem w sektorze poradników dla biznesu i książki ekonomicznej. 600 wydanych tytułów, często trafia na listy bestsellerów polskich księgarń i sieci handlowych. Ukazują się one w pięciu seriach wydawniczych, odpowiadającym grupom docelowym, do których są skierowane (Onepress Quick, Onepress Small Business, Onepress Exclusive, Onepress Power, Onepress Vip). Pod marką Onepress wydano książki takich autorów jak Kevin Hogan, Philip Kotler, Paweł Smółka, Andrzej Batko, Joe Vitale czy Dalajlama. W jej ramach tej Helion publikuje także w Polsce najlepsze książki wydawnictwa Harvard Business Press.  
Źródło Bankier.pl. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top