Jeszcze bezpieczniej w Allegro.pl

Już nie 300 ale 500 złotych - taka jest teraz kwota rekompensaty jaką oferuje swoim Użytkownikom Allegro.pl w ramach Programu Ochrony Kupujących. Wprowadzone właśnie zmiany upraszczają również procedurę wypłaty rekompensat. Wszystko po to, by klienci serwisu czuli się jeszcze bezpieczniej.   Z Programu Ochrony Kupujących może korzystać każdy Użytkownik Allegro.pl, jeśli padnie ofiarą nieuczciwego sprzedawcy. Dotychczas, po zgłoszeniu sprawy w najbliższej jednostce policji i wypełnieniu stosownego wniosku, można było ubiegać się o zwrot do 300 zł. Teraz, po wprowadzonych przez serwis zmianach, kwota ta zwiększyła się do 500 zł. To jednak nie wszystko. Klienci serwisu mają teraz więcej czasu na wypełnienie formularza Programu Ochrony Kupujących. Termin ten wydłużył się z 90 do 120 dni. Zmieniony, na korzyść klientów, został również czas oczekiwania na przelew - z 14 na 7 dni. Absolutną nowością jest objęcie w ramach Programu również przesyłek pobraniowych. Użytkownicy będą mogli teraz wystąpić do Programu trzy razy do roku, a nie jak było to wcześniej, trzy razy w ciągu całej swojej działalności w serwisie. - Chcemy by nasi Użytkownicy czuli się w serwisie jeszcze bezpieczniej. Serwis jak zawsze jest otwarty na propozycje Społeczności, stąd zmiany - mówi Bartek Szambelan, z zespołu Allegro.pl     więcej na stronach programu: http://www.allegro.pl/help_item.php?item=126
Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top