Havas Worldwide partnerem konferencji Havas Media Group poświęconej Organic Marketingowi

Havas Worldwide jest partnerem zbliżającej się konferencji organizowanej przez Havas Media Group poświęconej obszarowi Organic Marketingu. Wśród prelegentów z USA, Francji, Wielkiej Brytanii i Polski wystąpi Marek Staniszewski, CSO Havas Worldwide Warsaw.

Podczas całodniowej konferencji zaproszeni goście zgłębią temat organicznej komunikacji, w której dopasowanie treści i nośników do odbiorcy decyduje o jego zaangażowaniu i przekazaniu komunikatu dalej. Podczas VIII edycji Havas Media Group Conference przedstawione zostaną także wyniki pierwszej fali badania Meaningful Brands w Polsce. Dotychczasowe światowe wyniki wskazują, że 75% marek na świecie i 95% marek w Europie mogłoby zniknąć z rynku i większość klientów nie zmartwiłaby się z tego powodu. Podczas spotkania padną odpowiedzi na pytania, dlaczego Polacy nie chcą żyć bez czekolady Wedla, kremu Nivea i tanich zakupów oraz jakie czynniki wpływają na lojalność wobec marek w Polsce.

VIII edycja Havas Media Group Conference odbędzie się 20 listopada 2014 roku w Centrum Multimedialnym Muranów. W dotychczasowych siedmiu edycjach Havas Media Group Conference wzięło udział 1500 uczestników i 50 prelegentów z 12 krajów.

 Szczegóły na www.hmgc.pl

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło Havas Worldwide. Dostarczył
Authors
Top